9 Ocak 2014 Perşembe

        KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ


Cevap veriyorum "Zamanla herşey geçer" diyen
akıllılara; "Geçen tek şey zamandır" anlayan,
anlatsın anlamayanlara.


Cemal Süreya























 Ben bir şair olsaydım eğer , cümle cümle vururdum seni.Her noktasında dururdu kalbin !.. Ben bir şair olsaydım eğer , öyle bir şiir yazardım ki sana sevgili ; Harflerine asardın kendini ...! "
Murathan Mungan




“Yeni bir alfabe arıyorum konuşabilmek için
Hiç söylenmemiş sözler duymaya
Ve yeniden cümleler kurmaya ihtiyacım var.
Yetmiyor bildiklerim…”


CAN YÜCEL













Koca şarkın evladıyım 
Azerbaycan obam benim 
Nenem Tumris olub benim 
Dede Korkut babam benim 

Türkiyedir kan kardeşim 
Türkmenistan arkadaşım 
Uygura bağlıdır başım 
Oğuz olub atam benim 

Özbek ile birdir sözüm 
Kazağıstan iki gözüm 
Kırğız, Kıpçak düzüm-düzüm 
Şanlı yurdum-yuvam benim 

Halaç, Kaşkay, Yakut, Tatar 
Krim, Çeçen, Kıbrıs, Avar 
Başkurtlarla Gagauzlar 
Var gör hardan haram benim 

Türk illeri benim ilim 
Türkün dili benim dilim 
Türklere bağlıdır belim 
Yok bir özge arkam benim.

Bahram Asedi
































Sevmek, Sevdiğin kişiyle birlikte olmak değildir unutma!
Çünkü aşk; onunla yaşamak değil, onu yaşamaktır aslında..

Nazım Hikmet Ran



Aşk öyle bir yangındır ki,
Aşığın içini yakar kavurur da Aşık hala ;
Daha ateş yok mu ? Diye bağırır...

Mevlana




              YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ


Keşke senin adın yanlızlık olsaydı.
Ve ben hep yanlız kalsaydım.



Özdemir Asaf




                 HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder