26 Aralık 2013 Perşembe



       KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ





Sevdiğim

Gönül bahçesine reyhalar katak 
Sen oyandan ben bu yandan sevdiğim
 
Uzat ellerini güneşi tutak
 
Sen o yandan ben bu yandan sevdiğim
 

Rüzgarlar esmesin bulut ağmasın
 
Aşkın bana yeter yağmur yağmasın
 
Durdurak dünyayı güneş doğmasın
 
Sen o yandan ben bu yandan sevdiğim
 

MEYDANİ Merih'te yayla yaylayak
 
Türküler söylensin coşak çağlayak
 
Yıldızları yıldızlara bağlayak
 
Sen o yandan ben bu yandan sevdiğim

Aşık Meydani
(KAYSERİLİ ŞAİR)




































Tanımazsın

Sen beni görmedin tanımadın 
Sen benim gençlik aşkımdın
 
Deliydim senin için divaneydim
 
Belki bir gün sana gelirdim
 

Yorgun yolların yolcusu olsam da
 
İçimde hiç bitmez bu aydınlık
 
Umut hep olacak
 
Sevgi hep olacak
 
Ve yarın sana doyacak belki bu yürek
 
Fakat
 
Sen beni hiç görmedin
 
Adımı bilmezsin
 
Ben seni hep sevdim
 
Ama beni bilmezsin
 

Söyleyemedim işte
 
İçimde kırıldı sözcüklerim
 
Ah anlatamam sana
 
Söylemeliydim aslında
 
Neylersin ki;
 
Zaman geçti artık
 
Bulamıyorum seni
 
Zaman geçti artık
 
Göremiyorum seni
 
Yalnızca özlüyorum hayallerimdeki buseni
 
Bir gün bir yıldızdan bir öpücük alırsan
 
Dudaklarına
 
Bil ki sevgimi de götürmüşümdür sonsuzluğa

Erhan Kartal (KAYSERİLİ ŞAİR)




































Duy


Duy 
Benim bulunduğum şehirdesin
 
Ne güzel, duy
 
Senin nefes aldığın şehirde bende varım işte bak! ! !
 
Ara sıra da olsa rüzgar alıp getiriyor senin kokunu.
 
Yıldızlar seni gözetliyor benim için
 
Haykırsam belki de sesimi duyacaksın
 
Sevmedin belki beni ama
 
Bense seninle aynı şehirde bulunmanın heyecanını yaşıyorum
 
Gecenin karanlığına sana olan sevgimi haykırıyorum dinle!
 
Gökte parlak bir yıldız seçiyorum ve o yıldız senmişsin gibi
 
Durmadan ona bakıyorum...
 
Ama
 

YALAN İLE GERÇEK ARASINDAKİ
 
O GÜZEL FARKI BULAMIYORUM...

Ahmet Çakıbey(KAYSERİLİ ŞAİR)



            YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ







       HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder