21 Aralık 2013 Cumartesi





      KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ



Matemdir Yüreğim de


Aylar geçti aradan hasretim sensizliğe 
Acı olan mutluluk matemdir yüreğim de
 
Usumu bağlamışım sende ki güzelliğe
 
Acı olan mutluluk matemdir yüreğim de
 
***
 
Rüzgarlar tarıyorken estikçe saçlarını
 
Irmağın akışına bırak duygularını
 
Neyleyim güzel geçen sensiz zamanlarını
 
Acı olan mutluluk matemdir yüreğim de
 
***
 
Hazan yaprağı gibi savruldum fırtınayla
 
Düşürdü yerden yere meleksi kanadıyla
 
Canımı aldı benim sevdiğim bir canıyla
 
Acı olan mutluluk matemdir yüreğim de
 
***
 
Keman yayı kaşları gözlerimi inletir
 
Yarin hece sözleri yüreğimi dinletir
 
Bahar yelleri gibi gönlümü serinletir
 
Acı olan mutluluk matemdir yüreğim de
 
***
 
Ruhiyi titretiyor sevdiğinin bakışı
 
Umut dolu duyguyla için için yakışı
 
Hasret zincirlerini boynuna hep takışı
 
İlaç olan mutluluk matemdir yüreğim de
 


Ruhi Hatunoğlu




Epigram Ya Da Benden Sonra Mutluluk

Bunca yıl yaşadım 
Elime ne geçtiyse yitirdim
 

Biraz daha yaşayacağım
 
Yalnız bir şey biriktirdim
 

Bir bakış, bir görüş, bir duyu, bir düşünce
 
Belki aç kalacağım
 

Suçlanacağım ölünce
 
Biraz yazdım, artık hep yazacağım
 

Hüzünden baş alamadım
 
Görünce

Özdemir Asaf





































Gençlik Bir Kitaptı

Gençlik bir kitaptı, okuduk bitti; 
Canım bahar geçti çoktan, kış şimdi.
 
Hani sevincin, o cıvıl cıvıl kuş?
 
Nasıl, ne zaman geldi, nasıl gitti?

Ömer Hayyam



















Gülümse

Durmadan kurulup dağılan bu yerde 
Hiç bir dost arama.
 
Güvenilirbir sığınak, hiç! ..
 

Bırak acı yüreğinde konaklasın
 
Olmaza çare arama...
 
Kimse sana gülmeden sen acıya gülümse,
 
Yaşamana bak!

Ömer Hayyam
















            YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ




Gül Bahçesi

Gece gül bahçesinde ararken seni 
Gülden gelen kokun sarhoş etti beni
 
Seni anlatmaya başlayınca güle
 
Baktım kuşlar da dinliyor hikayemi.

Ömer Hayyam


















Adı Bende Saklı


Bölünür sancıyla uykular 
Sığınak değil en kuytular
 
Gökte ay öndört ben dolunay
 
Son hatıramı sinene sar
 
Bu kadarına razıyım yar
 

Uzak diyarlarda evli barklı
 
Mutluluk en çok onun hakkı
 
Bu yorgun kırık dökük hikayenin de
 
Adı bende saklı
 

Uzak diyarlarda evli barklı
 
Mutluluk en çok onun hakkı
 
Bu yorgun kırık dökük hikayenin de
 
Adı bende saklı
 

Dalda muhabbette kumrular
 
Bana ayrılığı sordular
 
Dedim afet, yangın, dedim kar
 
Dedim adet aşkı vururlar
 
Dedim adet aşkı vururlar
 

Uzak diyarlarda evli barklı
 
Mutluluk en çok onun hakkı
 
Bu yorgun kırık dökük hikayenin de
 
Adı bende saklı
 

Uzak diyarlarda evli barklı
 
Mutluluk en çok onun hakkı
 
Bu yorgun kırık dökük hikayenin de
 
Adı bende saklı
 

Meral Okay ve Sezen Aksu tarafından birlikte yazılmıştır.

Sezen Aksu






















HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder