10 Aralık 2013 Salı



         KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ

















































Aynanın Oyunu


Bir çocuk doğdu, bendim. 
Sıraya girdim insanlar içinde.
 
Alay-bayrak büyüdüm
 
Odalar, sofalar içinde.
 

Bir ayna doğdu, gördüm.
 
Sıraya girdi aynalar içinde.
 
İsime geldi, aldım,
 
Çarşılar, pazarlar içinde.
 

Bunca yıl yüzüne baktım.
 
Kendisini aşmadı
 
Olanlar içinde.
 

Bir sabah uyandım,
 
Duruyordu karşımda
 
Düşmancasına,
 
Bir cam,
 
Aldanmış,
 
Kendini ayna sanmış..

Özdemir Asaf







Ağlamak İçin Gözden Yaş mı Akmalı?


Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? 
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
 
Sevmek için güzele mi bakmalı?
 
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
 
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
 
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
 
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
 
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
 
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
 
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
 
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
 
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

Victor Hugo























Ağlamak


Ağlamak 
Bazı acılarda yetmez
 
Bazı ölümlere
 

Örtüsüdür bazı acıların
 
Örter, örtülmez
 
Savunur bir süre
 

Ağlayanlar sevinmeli
 
Sevin ağlayabiliyorsan
 
Acılar ardarda dinmeli
 

Durur bir nöbetçi gibi
 
Durur bir bekçi gibi
 
Zamana gülmeli-gülmeli
 

Sevin ağlayabiliyorsan
 
Unutmanın kardeşidir ağlamak
 
Uyur uyanır yatağında duyguların
 
Düşüncenin kucağında hep çocuktur
 
Ağlamak.

Özdemir Asaf



               YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ      







HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder