15 Aralık 2013 Pazar



 KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ


































Şiir Ekle Yetkili Şair Girişi





 



Kayseri Şairleri





 ŞAİR










10 

11 

12 

13 

14 

15 

16 

17 

18 

19 

20 

21 

22 

23 

24 

25 

26 

27 

28 

29 

30 



Bilmece Fıkrası:



Kayseri`li, trende yolculuk etmekte... Karşısında oturan zatla tanışır. Dereden tepeden konuşurlarken: 
-Gel seninle birbirimize bilmece soralım der.
 
-Önce ben sorayım; bilirsen ben sana bin lira veririm. Bilemezsen 10 bin liranı alırım. Sonra sen bana sorarsın; bilirsem 10 bin liranı alırım, bilemezsem bin lira veririm.
-Tamam, der adam, sor bakalım
 
-Söyle öyleyse: Üç ayaklı hayvan nerde yaşar? Öteki yolcu düşünür, bilemez:
 
-Al 10 bin lirayı.
 
Şimdi ben de sana aynı soruyu soruyorum: Üç ayaklı hayvan nerde yaşar? Kayseri`li, hiç düşünmeden, aldığı 10 bin liranın bin lirasını geri verir:
 
-Al şu bin lirayı. Ben de bilmiyorum.






İnci Tanem

İnci tanem
Umutsuzca seni ararım
 
Kalabalıkta yalnız misali hayalini yaşarım
 
Her an canlanır karşımda gülen gözlerin
 
Kulaklarımda çınlıyor tatlı sözlerin
 

İnci tanem
 
Alışmak zor sensizliğe, nerdesin
 
Gidiyorsun, ulaşılması zor olan yerdesin
 
Benzin solgun, mahzunsun sakın beni düşünme
 
Bilki benim gönlüm her an seninle
 

İnci tanem
 
Alışırım yokluğuna acılar benim,
 
Ebedi mutluluklar senin
 
Sözdinlemez gönlümü inandırırım
 
Geçiyordu hayatımdan
 
Bir iz kaldı sevdasından
 
Derim.

Alaattin Ceyhan























Kayserili Müşteri Fıkrası:


KAYSERİLİ BİR MÜŞTERİ İSTANBULDA BİR TAXİ'YE 

BİNMİŞ, TAKSİ YOKUŞ AŞAÐI GİDERKEN BİRDEN FRENİ 

PATLAMIŞ, ŞÖFÖR PANİK İÇERSİNDE HIZLA YOKUŞ 

AŞAÐI İNİYORMUŞ KAYSERİLİ; TAKSİ METRE YE BAKIP 

PANİK İÇİNDE DURDUR ŞU ARABAYI DİYEREK 

BAÐIRMIŞ SÖFÖR; DURDURAMIYORUM FREN PATLADI!!!

 KAYSERİLİ; TAKSİMETREYİ KAPAT O ZAMAN.





























Alışmıştım sana


Alışmıştım sana, 
Hep böyle kalacak sandım
 
Sen giderken ardından bakakaldım
 
Oysa sen varken çok güzeldi herşey
 
Zaman seninle güzel ama unuttuğumuz tek şey
 
Ayrı dünyalarda olduğumuz.
 

Seni ben hep seveceğim
 
Mutluluğunu uzaktan seyredeceğim
 
Sen okyanus dibinde bir inci
 
Ben ise yitiğini arayan bir denizci



Alaattin Ceyhan























     MEŞHUR YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ











































             YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ






Şiir Ekle Yetkili Şair Girişi


Kayseri Şairleri




 ŞAİR

31 

32 

33 

34 

35 

36 

37 

38 

39 

40 

41 

42 

43 

44 

45 

46 

47 

48 

49 

50 

51 

52 

53 

54 

55 

56 

57 

58 

59 

60 





























































HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder