25 Aralık 2013 Çarşamba

          KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ
   
Ben Ve Sen

Sevda şarkımın satır aralarında 
Keşfedilmemiş nağmesin
 
Bestekarın suskun notasında
 
Aşkı bekleyen bir mevsimsin
 

İtiraf edemedim kendime bile
 
Bir dünya kuruyorum senin sevginle
 
Aşkını sessizce ört üstüme
 
Duymasın Ay,Güneş,bile
 

Titrer ellerim yazamam ismini
 
Yazılan sevgi dolu cümleleri
 
Kalemim kıskanır seni senden
 
Bilmezki yüregime yazdığımı seni..

Yaren Irmak
(KAYSERİLİ ŞAİR)






















SENDEYMİŞ MEĞER 

Ömrümce aradım, yıllara sordum,
 
Sevdayı gözünden, birkaç kez vurdum,
 
Hasretin ağında, gönlümü yordum,
 
Düz gelen yokuşlar, sendeymiş meğer.
 

Sevgiler yalanmış, gülüşler sahte,
 
Vefalar kalmamış, edilen ahte,
 
Ağlamak yazılmış, güldüğüm vakte,
 
Sel olup akışlar, sendeymiş meğer.
 

Akan gözyaşımı, sele verdiler,
 
İsyanımı alıp, yele verdiler,
 
Ela gözlü yâri, dile verdiler,
 
Aşkıma bakışlar, sendeymiş meğer.
 

Sevdamı söylerim, düşmez dilimden,
 
Yağmur damlasını, içtim gülümden,
 
Ateşin narını, alıp elimden,
 
Boynuma takışlar, sendeymiş meğer.
 

Hoyratça harcadım, nice yılları,
 
Gönlümü sardılar, aşkın kolları,
 
Sevdaya ilhamım, olan kulları,
 
Yazdığım nakışlar, sendeymiş meğer.
 

Aşkınla bitirdim, ömrümü boşa,
 
Kaderde yazılan, gelirmiş başa,
 
Sevdalar düşünce, musalla taşa,
 
Ağıt’ım yakışlar, sendeymiş meğer.
 


Ferhat Arslan
(KAYSERİLİ ŞAİR)












































Bir kez daha özledim!



Bir kez daha özledim! 
Seni; yalnız seni.
 
Ve, son bir kez daha…
 

Seni çokluğun nihayetiyle bir
 
Sınırlarda sevdim
 
Hem yeniden daha fazla
 
Öldüresiye
 
Ölesiye
 
Çok yakın ve çok uzak
 
Sevdim seni
 
Unutmamışcasına…
 

Özledim seni işte
 
Sanki biraz evvel
 
Dün ayrılmış gibi
 
Öylesine taze duygularla.
 
Sen bedensiz ruh
 
Ve durdun karşımda…
 
İzledim seni
 
İşte o an yeniden
 
Özledim seni…

Zehra Meral İvecan
(KAYSERİLİ ŞAİR)



           YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ














HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder