14 Aralık 2013 Cumartesi



       KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ



FOTOĞRAFLAR 
SAYIN 
MEHMET 
ERDOĞAN


                          YEŞİLHİSAR
   
ŞİİRE TUTUNMAK


Yok başka hiçbir umarın
En granit kayanın en ortasında
Balta girmemiş karanlıklarında kıpırtısız
Ya ölmektir kurtuluşun
Yada şiire tutunmak

O en gergin tele şöyle bir dokun
Son tınıyla tel kopsun
Ayak sesleri duyulsun ölümün
Her yanın her yönün çıkmaz
Nereye baksan yok
Hiç bile herşey sayılır o bulunduğun yerde
Kurtarırsa kurtarır ancak
Yine şiire tutunmak.    
Yazar : AZİZ NESİN













  



                         YEŞİLHİSAR















HOŞÇAKAL GÜZEL DÜNYAM


Hiç kimse buyur etmedi beni 
Bu dünyada hiçbir yere
 
Ama açtım bütün kapıları tekmeleyerek
 
Bütün engelleri göğüsleyip yıkarak
 
Buyrun dediler o zaman incelikle
 
Buyur ettiler
 
Ve
 
Buyurdum
 

Elimden geldiğince görevimi yaptım
 
Gülümsedim hıçkırıklarımı boğarak
 
Sonunda kimsenin yorulmadığı denli yoruldum
 
Artık kapılar açık kalsın
 
Bundan sonra gireceklere
 
Şimdi dinlenmeye gidiyorum
 
Hoşcakal güzel dünyam.      
Yazar : AZİZ NESİN




































                          YEŞİLHİSAR










































             YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ














             YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ



HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder