3 Kasım 2013 Pazar

              YEŞİLHİSARIN MEŞHUR







ŞEKERPARE KAYISISI

                          







        BİZİMLE ŞİİRLERİNİZİ ,YAŞAM HİKAYELERİNİZİ,

       YEŞİLHİSAR SEVGİSİNİ VE YETENEKLERİZİ 

                      lemanozdilek@gmail.com dan


                    ULAŞIP PAYLAŞA BİLİRSİNİZ.






      ANNEM


     Odana ışık süzülürken

     sen 
     uzanmış yatıyordun.
     Başucunda
     bir yudum su
     beyaz saçların
     solmuş yüzünle.
     Yanına yaklaştım
     ellerini tuttum
    sıcaklığını hissettim
    uyuyan gözlerinde
    beyaz rüyan
    yorgun dudaklarında
    bir kaç kelime olmak istedim Annem
    Annelerimiz.
    Beni 
    hayata hazırlarken
    yolazığı olarak
    düşüncelerde dürüstlüğü seçtin
    özünle
    sevgi mutfağında pişirdin.
    Kimsesiz gecelerimin 
    müdavimi oldun
    gözünün nuru için 
    hem güldün
    hem ağladın 
    Annem Annelerimiz.

                                 LEMAN ÖZDİLEK 
















 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder