4 Kasım 2013 Pazartesi

SOFRALARIN EFENDİSİ YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ




















DAMAKLARIN TADI

 YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ









 YEŞİLHİSAR KAYISI BİRLİĞİ



SOFRALARIN EFENDİSİ YEŞİLHİSAR ŞEKERPARESİ





     


        BİZİMLE ŞİİRLERİNİZİ ,YAŞAM HİKAYELERİNİZİ,

       YEŞİLHİSAR SEVGİSİNİ VE YETENEKLERİZİ 

                      lemanozdilek@gmail.com dan


                    ULAŞIP PAYLAŞA BİLİRSİNİZ.      





             GÖZLERİMİN  ÖMRÜ


           Ömrüm yarılanmadan

           gözlerim gördü

           buğdayın tane bağladığını.

           Kulağım ağır sözler duyup

           günlerce kıvranmadım 

           tahta döşeklerde.

           Ben

          bu alemde

          ödülü umutları olan

          insan gibi insanlarla

          oturdum


       kalktım kaç zaman.

       Bazen

      matemleri ummanlardan

      daha büyük

     nice insan tanıdım

     hayat sahnesinde.

     Sıkılmadım

    şikayet etmedim

    hep dinledim.

                       LEMAN ÖZDİLEK


































                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder