30 Kasım 2015 Pazartesi

KAYSERİNİN DEVELİ İLÇESİ


HEMŞEHRİMİZ ŞAİR-YAZAR EMİR ALİ ÖZÇAKIR'DAN YENİ BİR KİTAP
Şair-Yazar Emir Ali Özçakır üçüncü araştırma kitabı olan, “Develi Belediye Başkanları” adlı yeni kitabını Develi cumhuriyet meydanında açılan stantta tanıttı.
Şair-Yazar Emir Ali Özçakır yaptığı açıklamada “Develi’nin siyasi tarihine önemli bir katkı sağlayacak ve bir çok bilinmezleri ortaya çıkaracağını, 1870 yılından günümüze kadar görev yapmış olan Develi Belediye Başkanlarının tamamının yer aldığı çalışmalarına meclis üyelerini de dahil ettim. Ayrıca Yahyalı ve Tomarza ile kapanan Belde Belediye Başkanlarını da kitabımda bulabilirsiniz. Bölgemize kültürel anlamda katkı sağlamak bizlere de nasip olduğu için Allah’a şükrediyorum. Kitabım Develimize ve Bölgemize hayırlı olsun” dedi.
Tanıtım standını ziyaret eden Develi Belediye Başkanı Mehmet Cabbar “Hemşerimiz şair-yazar Emir Ali Özçakır beyin yoğun ve meşakkatli çalışması sonucunda ortaya çıkan Develi Belediye Başkanları adlı eseri için kendilerine teşekkür ediyorum. Bu eserin Develi’nin siyasi tarihine ışık tutacağı ve Develi’nin yerel yönetimlerinin tarihini bu kitapta bulacağız kanaatindeyim. Develi Belediyesi olarak her zaman kültür ve sanat anlamında çalışma yapan araştırmacı ve yazarlarımızın destekçisi olduğumuz söylemek istiyorum’’ dedi.

Develi Cumhuriyet meydanında açılan tanıtım standı hafta sonu bitimine kadar ziyaretçilere açık olduğu belirtildi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder