23 Kasım 2015 Pazartesi

CANAN OLAMAM

CANAN OLAMAM
Ey güzel kız niye sitem edersin,
Kaşın başka, gözün başka güzelsin,
Bazıları için mutlak özelsin,
Ben istediğin canan olamam.


Bakışların birçok anlam içinde,
Daha sevda vardır sevda içinde,
Belki senin için çok özelim de,
Ben senin sevdana harman olamam.


Sen bu sevdan vazgeç bir hele,
Gönlünü bağlama imkansız yere,
Rastlayacak belki biri ilerde,
Ben senin gönlüne ferman olamam.


Unutursun günler çok acımasız,
Olmasa da yaşar gönül sevdasız,
Derde düştüm sanma sakın amansız,
Ben senin derdine derman olamam.


Belki kibirliyim senin gözünde,
Vallahi de kibir yoktur özümde,
Benim hayallerim bitti gözümde,
Ben senin bahçene safran olamam.


Yaşım geçti artık bitti macera,
Sen kendine göre bir taze ara,
Umutsuz görünmek yakışmaz sana,
Ben senin ipine kirman olamam.



Ömer Semerci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder