19 Kasım 2014 Çarşamba

KİTAP KUMBARAM FUARI AÇILDI
                                                
Kayserinin Yeşilhisar İlçesi Kaymakamlığı himayesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün organize ettiği ‘’Kitap Kumbaram’’ Fuarı 18.11.2014 Salı günü saat 10.00’ da Kaymakamımız  Mustafa GÖZLET, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mehmet ULUSOY ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Selim DEMİRKOLLU tarafından açıldı

Açılışta Kaymakamımız Mustafa GÖZLET yaptığı konuşmasında ‘’ Çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmak hatta bu seviyenin üzerine çıkmak ancak eğitimle mümkündür. Eğitimin en önemli bileşenlerinden, öğrenciyi teşvik edicilerinden biriside elbette kitaptır. Özellikle toplumsal kültür ve eğitim seviyesinin en önemli göstergesi kesinlikte kitaptır. Örneğin, benim İngiltere’de bulunduğum dönemde en çok dikkatimi çeken konulardan birisi toplu taşıma araçları dahil insanların oturduğu ve boş olduğu her alanda bu boşluğu bir şey okuyarak doldurduğunu görmemdi. Bizim Türk toplumu olarak en büyük eksikliklerimizi sayacak olursak okuma alışkanlığı belkide başta gelir. 
Bu alanda
 çocuklarımıza okuma alışkanlığını, sevgisini kazandırmak bu etkinlikle en büyük hedefimizdir. Bu kampanyanın uygulanmasında emeği geçen ilçe milli eğitim müdürlüğümüz başta olmak üzere tüm öğretmenlerimize ve ilgililere teşekkür ederim’’ dedi.
İlginin oldukça yoğun olduğu açılışta daire amirleri, okul müdür ve müdür yardımcıları, öğrenci ve öğretmenlerimizin yanında halkımız hazır bulundular.
Fuarımız 18-21 / Kasım 2014 tarihleri arasında Halk Eğitim Merkezi salonunda açık olacaktır.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder