11 Nisan 2014 Cuma

AŞIK VEYSEL


KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ

















Gel Birlik Kavline Girelim Kardeş
İtimat edersen benim sözüme 
Gel birlik kavline girelim kardaş
 
Birlik çok tatlıdır, benzer üzüme
 
İçip şerbetini duralım kardaş.
 

Son verelim iftiraya bühtana
 
Kardeşane sevişelim can cana
 
Elbirlikle çalışalım vatana
 
Çok okul, fabrika kuralım kardaş.
 

Yürüyelim Atatürk'ün izine
 
Boş verelim bozguncular sözüne
 
Göz atalım şu dünyanın hızına
 
Yürüyüp hedefe varalım kardaş.
 

Veysel'in sözleri kanun dışı mı?
 
Mantığa uymazsa kesin başımı
 
Bana düşman etmiş vatandaşımı
 
Sebebi ne ise soralım kardaş.

Aşık Veysel Şatıroğlu



Hayal Bana Yakın Yar Bana Uzak
Hayal bana yakın yar bana uzak 
Sevdası başıma dolanır gitmez
 
Aşkına düşeli yar bana uzak
 
Yüz bin öğüt versen biri kar etmez
 
Senin aşkın beni kıldı urusvay
 
Düşmüşüm peşinde koşarım hay hay
 
Kabul et kapında beni de kul say
 
Dost yoluna ölür aşık ar etmez
 
Ey beni bu derde giriftar eden
 
Eski muhabbeti kaldırdın neden
 
Gönül ister kavuşmayı ölmeden
 
Gül olmasa bülbül ah u zar etmez
 
Beni yakan yansın aşkın narına
 
Gönül düştü bir zalimin toruna
 
Bakmaz mısın bu VEYSEL'in zarına
 
Ah çeker ağlarım yar elim yetmez.

Aşık Veysel Şatıroğlu



HAZIRLAYAN LEMAN ÖZDİLEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder