7 Şubat 2016 Pazar

KAYSERİNİN SARIOĞLAN İLÇESİ


Kaymakamlığımız Proje Ekibi tarafından hazırlanarak Türkiye Ulusal Ajansına sunulan “Tam Zamanlı Eğitim; Ailenin Eğitime Dâhil Edilmesi” konulu eğitim projesi ERASMUS+ programları kapsamında Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yapılan değerlendirme neticesinde destek almaya hak kazandı.
İlçemize eğitim alanında yeni bir vizyon kazandıracak olan proje kapsamında Avrupa’da bulunan Sarıoğlan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Erdal Tunç, Cumhuriyet İlkokulu Müdürü Sayın Sefer Karahançer ve Cumhuriyet İlkokulu öğretmenleri Avrupa’nın çeşitli bölgelerinde araştırma faaliyetleri gerçekleştirdi.
Çalışmalarını tamamlayan heyet projenin son gününde Almanya'nın Augsburg kentine gelerek burada Avrupalı Sarıoğlan’ılar Derneğinin düzenlediği yemekte Avrupa’nın farklı bölgelerinde yaşayan Sarıoğlan’lı hemşerilerimiz ile bir araya geldi. Sıcak ve samimi bir havada geçen yemeğin sonunda proje heyeti ile dernek üyeleri arasında Sarıoğlan’ın eğitim, sosyal, kültürel ve ekonomik yapısı hakkında bilgi alışverişi yapıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder