26 Şubat 2015 Perşembe

MHP KAYSERİ MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI SAMİ VURUCU


Yahyalılı Sami Vurucu, Milliyetçi Hareket Partisi  Kayseri Milletvekili Aday Adayı Oldu
Sami Vurucu: ''ACISIYLA TATLISIYLA GEÇEN 53 YIL,
1961 yılında Kayseri'nin Yahyalı ilçesi İsmet Mahallesi'nde fakir bir ailenin üçüncü çocuğu olarak dünyaya geldim. Ancak nüfus kayıtlarında 1964 doğumlu görünmekteyim. 1968-1973 yılları arasında Cumhuriyet İlkokulunu,
1973-1976 yılları arasında Yahyagazi Ortaokulunu ve 1976-1979 yılları arasında Yahyagazi Lisesini bitirdim. 1979 Eylül ayında kaderimin çizgisinde Almanya'yla tanışıp Wiesbaden şehrine geldim. 1979 Ekim ayında Wiesbaden şehrinde Ülkü Dernegi kurma çalışmalarına öncülük ettim. 1979 Kasım ayında Wiesbaden'de Ülkücü teşkilatımızı yapılandırıp yönetim kurulunu oluşturduk. Geçici olarak seçtigimiz yönetimle yolumuza devam ettik ve 1980 yılında olağan kongremizi yaptık. 1980-1984 yılları arası sekreterlik görevinde bulundum. 1984 yılında işim gereği şehir değiştirmek zorunda kalınca, görevimi devrettim. Geldiğim Kelsterbach şehrinde 1995-1999 yılları arasında Diyanet İşleri Başkanlığına bağlı DiTiB Fevzi Çakmak Camii'nde sekreterlik görevi yaparken, cami yeri alımı ve inşaatının tamamlanmasına öncülük ettim. Okumanın yaşının olmadığını düşünerek 2007-2008 yılları arasında Akademi Fono Açık Ögretimden Almanca bölümünü bitirerek sertifikamı aldım ve aynı camimizin 2011 yılında başkanlığına seçildim, halen bu görevi yürütmekteyim. Ayrıca başkanlığım sırasında camimizi minare ile taçlandırma şerefini yaşadım. 2014 yılı içerisinde camimiz bünyesinde kurduğumuz sınıfları, çocuklarımıza düzenli Kur'an eğitimi verecek hale getirmenin onurunu yaşadım. Evliyim, üç çocuk babasıyım. Halen Frankfurt Hava Limanı'nda yönetici olarak görev yapmaktayım. İnsanlari seviyorum, onların sorunlarıyla ilgilenmekten zevk alıyorum. Yatırımımı paraya değil insana yaptığım için oldukça huzurluyum. Aziz milletim, işte ben buyum. Girmiş olduğum Milliyetçi Hareket Partisi Milletvekili aday adaylığında hakkaniyetle size laik olacağıma söz veriyorum.Rabbim bana yanlış işler yaptırmasın.''
Sami Vurucu 
Milliyetçi Hareket Partisi Kayseri Milletvekili Aday Adayı



Haber Kaynağı : www.yahyali38.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder