21 Eylül 2014 Pazar

KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİNDE İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

   

2014-2015 İLKÖĞRETİM HAFTASI İLÇEMİZDE KUTLANDI

2014-2015 Eğitim ve Öğretim yılı tüm  yurtta olduğu gibi Kayserinin Yeşilhisar İlçesinde' de coşkuyla kutlandı. 
İlk tören Cumhuriyet Meydanında İlçe Milli Eğitim Müdürü Selim DEMİRKOLLU Başkanlığında Mithatpaşa Ortaokulu Öğretmenleri Yusuf KARAMAN ve Mehmet Akif ŞÖHRETLİ tarafından çelenk konulması ve bir dakikalık saygı duruşu, ardından İstiklal Marşının okunmasıyla başladı. Törene İlçe Milli Eğitim Müdürü, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri, Okul idarecileri, öğrenciler ve veliler katıldılar. Program Ziya Gökalp İlkokulunda devam etti. Programa İlçe Kaymakamımız Mustafa GÖZLET,  Belediye Başkanı, Jandarma Komutanı, daire amirleri, okul yöneticileri ve velilerin katıldığı tören çeşitli etkinliklerle sona erdi.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder