13 Eylül 2014 Cumartesi

KAYSERİNİN YEŞİLHİSAR İLÇESİ KAYMAKAMI MEHMET ŞİRİN YAŞAR'IN VEDA MESAJI
































KAYMAKAMIMIZIN VEDA MESAJI

Sevgili Yeşilhisarlı hemşehrilerim, dostlarım; 3 yıl süreyle görev yaptığım Yeşilhisar kaymakamlığı görevimi tamamlamış bulunuyorum. Bundan böyle memleketimizin bir başka köşesinde insanımıza hizmet etmek için yola koyuluyorum. Güzel duygularla ve gönül rahatlığıyla buradan ayrılmanın huzurunu yaşıyorum. Allahtan dileğim, görev alacağım her yerden Yeşilhisar'daki gibi mutlu ve damağımda böyle güzel bir tatla ayrılmak nasip olsun. 3 yıllık görev sürem boyunca mümkün olduğunca adil, ve tüm toplum kesimlerine eşit mesafede bir idare tarzı ortaya koymaya çalıştım, ne derece başarılı olduğumun takdiri sizlere aittir. Vatandaşlarımıza güleryüzlü bir hizmet sunmak, halkın içinde ve halkın sorunlarıyla hemhal olmaya çalışmak temel ilkem oldu. İlçemizin sahip olduğu potansiyeli tanıma ve tanıtma en çok uğraş verdiğim alan oldu. Turizm Tanıtım faaliyetlerine elimden geldiğince ağırlık vermeye çalıştım. Sosyal faalliyet ve tesislerdeki eksiklik ilçemizin en önemli sorunlarının başında geliyordu, bu sorunun çözümü için ilçemiz dışında ve ilçemzde bulunan öz kaynakları harekete geçirmeye çalıştım. Önemli oranda bir başarı sağladığımızı söyleyebilirim. Dilerim bizden sonra da bu hizmetler kat be kat artarak devam eder. Değerli hemşehrilerim, sizlere veda edip ömrümüzdeki bu sayfayı kapatırken sizlerden dileğim bana haklarınızı helal ediniz. Eksik gedik, karınca kararınca ben de sizlere elimden geldiğince hizmet etmeye çalıştım. Şayet bir hakkım doğduysa bu hizmetlerden ötürü sonuna kadar helal olsun. Ayrılmadan önce, burdaki görev sürem boyunca desteklerini esirgemeyen tüm hemşehrilerimize, eski ve yeni belediye başkanlarımıza, tüm siyasi parti temsilcilerimize ve ortaya koyduğumuz vizyona canı gönülden sahip çıkarak hizmet eden tüm kamu personeline yürekten teşekkür ederim... sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder