7 Aralık 2015 Pazartesi

KAYSERİNİN TOMARZA İLÇESİ



 
"TOROSLARDAN ERCİYESE YÜKSELEN SES TOMARZA " TANITIM FİLMİ GÖSTERİMİ VE "TOMARZA PRESTİJ KİTABININ TANITIM" PROĞRAMI TOMARZA DA YAPILDI.
'' Toroslardan Erciyes'e Yükselen Ses Tomarza'' Tanıtım filmi gösterimi, Tomarza prestij kitabının tanıtımı 2 Aralık 2015 Çarşamba günü saat 13:30 da Tomarza belediyesi Düğün salonunda yapıldı. Proğrama Kayseri Valisi Orhan Düzgün bey, Tomarza Kaymakamı Engin Uysal bey, Tomarza Belediye başkanı Fahrettin Işık bey, kurum amirleri olmak üzere Tomarzalı halkı ve öğrencilerin katılımı ile yoğun ilgi gördü. Proğramda Tomarzanın Tanımı çerçevesinde Tomarza taşı, Kabak çekirdeği, Tomarza tepsi mantısı olmak üzere Tomarzaya özgü akla gelebilecek her şey Tomarza prestij kitabında ve Tomarza Tanıtım filminde yer aldı. Proğramda ayrıca Tomarza Yatılı ilköğretim okulu öğrencileri tarafından mehtaran gösterisi yapılarak Tanıtım ilk aşaması sona ermiş oldu. Tanıtım çalışmaları 4 Aralık 2015 tarihinde 18:30 Kayseri Kültür Turizm Müdürlüğünde devam edilecektir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder