18 Aralık 2014 Perşembe

SAYIN AHMET SELÇUK İLKAN


Beni Anneme Götürün 
Dudaklarımda yaşayamadığım 
Çocukluğumun, gençliğimin şiiri
 
Dört yanım hüsran
 
Dört yanım yalan
 
Dört yanım hüzün
 
Dört yanım isyan!
 

Yanık bir şarkıda dolar bakışlarım
 
Annemin ellerini arıyor avuçlarım
 

Beni anneme götürün
 
Beni anneme götürün
 
Ağlamak istiyorum dizlerinde
 
Beni anneme götürün
 
Anlarsa beni bir o anlar
 
Beni anneme götürün
 

Vazgeçtim bütün saltanatından,
 
Sevdalarından köhne dünyanın
 
Ne dostta vefa
 
Ne aşkta huzur
 
Her gün bir kahpelik
 
Kalbimden vurur!
 

Yıkılır kalırım bu sağır akşamlarda
 
Önümde dağ gibi bir yalnızlık
 
İçimde yıllanmış yorgunluklar
 
Unutulmuş eski bir adrese çıkar yollarım
 
Çayımın ilk yudumunda o
 
Sigaramın son nefesinde o
 
Anlarsa beni bir o anlar
 
Beni anneme götürün!

Ahmet Selçuk İlkan  (Antoloji.Com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder